FURLA Babylon Crossbody kabelka

Kód: 674
Akce Tip
Značka: Furla
5 800 Kč –35 %
furla babylon inst 1
5 800 Kč –35 % 3 790 Kč
Skladem

Kabelka FURLA Babylon Crossbody Onice E 1038830 se dá nosit jako crossbody, nebo jako kabelka přes rameno díky ramennímu popruhu. Ramenní popruh je odnímatelný, takže kabelku můžete využít i jako psaníčko. Kabelka je vyrobena z texturované kůže šedé barvy a vyznačuje se velice prostorným vnitřkem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kabelka FURLA Babylon Crossbody Onice E 1038830 má vnější kapsu, která je na magnetický cvok. Můžete ji využít například pro Váš telefon, který budete mít po ruce, ale zároveň taky v bezpečí. Ramenní popruh je odnímatelný. Všechny produkty Furla jsou vyráběny ručně a vyžadují nejvyšší úroveň zpracování. Každý produkt je označen pokyny pro optimální péči. Přečtěte si pozorně pokyny k péči a postupujte podle nich. Kovové logo Furla ve zlatém tónu na přední straně kabelky.

Parametry:

  • rozměry: š22 x v14 x h6 cm
  • barva: šedá
  • odnímatelný ramenní popruh- max délka 120 cm
  • hmotnost 330g
  • 1 vnější kapsa na magnetický cvok
  • interiér kabelky: jeden hlavní prostor a 3 sloty na doklady nebo platební karty
  • kovové komponenty jsou ve zlatém tónu
  • hlavní zapínání je na zip

Doplňkové parametry

Kategorie: Crossbody kabelky
Záruka: 2 roky

Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost založil v roce 1927 Aldo Furlanetto. Historie značky začíná v městě Bologna s cílem zaměřit se na ženy různeho stylu a vytvořit pro ně módní doplňky. První obchod byl otevřen v roce 1955. V roce 1972 předal Aldo své dědictví do rukou svých dětí: Giovaně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky FURLA. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.

Společnost FURLA se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a FURLA se tak pro svou vysokou kvalitu začala rozrůstat do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž. Zanedlouho byla otevřena pobočka v USA, konkrétně v New Yorku. 

Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 298 samostatných ochodů společnosti FURLA

Společnost prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.

FURLA vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.