FURLA Babylon Crossbody kabelka
Kabelka FURLA Babylon Crossbody Onice E 1038830 se dá nosit jako crossbody, nebo jako kabelka přes rameno díky ramennímu popruhu. Ramenní popruh je odnímatelný, takže kabelku můžete využít i jako psaníčko. Kabelka je vyrobena z texturované kůže šedé barvy a vyznačuje se velice prostorným vnitřkem.
Kategorie: | Crossbody kabelky |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Kabelka FURLA Babylon Crossbody Onice E 1038830 má vnější kapsu, která je na magnetický cvok. Můžete ji využít například pro Váš telefon, který budete mít po ruce, ale zároveň taky v bezpečí. Ramenní popruh je odnímatelný. Všechny produkty Furla jsou vyráběny ručně a vyžadují nejvyšší úroveň zpracování. Každý produkt je označen pokyny pro optimální péči. Přečtěte si pozorně pokyny k péči a postupujte podle nich. Kovové logo Furla ve zlatém tónu na přední straně kabelky.
Parametry:
- rozměry: š22 x v14 x h6 cm
- barva: šedá
- odnímatelný ramenní popruh- max délka 120 cm
- hmotnost 330g
- 1 vnější kapsa na magnetický cvok
- interiér kabelky: jeden hlavní prostor a 3 sloty na doklady nebo platební karty
- kovové komponenty jsou ve zlatém tónu
- hlavní zapínání je na zip
Světoznámá značka FURLA má za sebou dlouhou historii. Společnost založil v roce 1927 Aldo Furlanetto. Historie značky začíná v městě Bologna s cílem zaměřit se na ženy různeho stylu a vytvořit pro ně módní doplňky. První obchod byl otevřen v roce 1955. V roce 1972 předal Aldo své dědictví do rukou svých dětí: Giovaně, Carlu a Pablu Furlanettovým a v tom samém období se objevuje první kolekce kabelek s logem značky FURLA. Kabelky byly v té době vyráběny velice neobvyklým způsobem, jednalo se například o kombinaci nylonu a gumy.
Společnost FURLA se chtěla přiblížit stylu emancipované a nezávislé ženy, což se posléze začalo jevit jako velice úspěšné a FURLA se tak pro svou vysokou kvalitu začala rozrůstat do ostatních evropských měst, jako je Řím, nebo Paříž. Zanedlouho byla otevřena pobočka v USA, konkrétně v New Yorku.
Koncem roku 2008 bylo na trhu okolo 298 samostatných ochodů společnosti FURLA.
Společnost prodává svoje kabelky, boty a další kožené doplňky ve více než 1000 lokalitách od Evropy, po Asii, Afriku a Ameriku.
FURLA vytvořila nový koncept luxusu, který se velice rychle stal mezinárodním hitem právě kvůli kvalitě, funkčnosti a nadčasovému luxusnímu designu.